Train Station Simulator
Train Station Simulator is a station builder and manager game. Be a creative engineer by planning flooring tiles, building walls and creating emergency routes. Install ticketing machines, monitors, appliances, place benches and dozens of other public space related objects. Hire your staff for a more reliable operating ecosystem. The demand for rail travel is evident: setup the complete timetable for your central station and deploy all local and national bus, tram and taxi connections. Ride the rails and operate your ultimate grand central empire!
Train Station Simulator will be shipping with over 25 uniquely designed game modes ready to be played not only for days but weeks and months. The game includes "Campaign", "Ready", "Mission", "Survival" and "Endless" play modes.