Transistor
Transistor is a sci-fi themed action RPG that invites you to wield an extraordinary weapon of unknown origin as you fight through a stunning futuristic city. Transistor seamlessly integrates thoughtful strategic planning into a fast-paced action experience, melding responsive gameplay and rich atmospheric storytelling. Fight your way through the streets of Cloudbank, and piece together the Transistor's mysteries as you pursue its former owners.