Travel Mosaics 3: Tokyo Animated
Travel Mosaics 3: Tokyo Animated is the newest installment in the nonogram puzzle series for Nintendo Switch. The Walkers are taking you on a fun sightseeing tour around colorful Tokyo! Get to know the famous attractions of the Japanese capital, solve new puzzles, answer quiz questions and expand your knowledge as you play.
Each puzzle includes a recognizable picture that is revealed as you play, and you have 4 types of hints at your disposal if you ever get stuck. The game offers multiple difficulty settings, customizable tile designs and gorgeous sights – all of this and more awaits you on this journey!
The game is suitable for players of all ages – everyone is welcome to hop on board!