Travel Mosaics 5: Waltzing Vienna
This time, join the Walker family on their sight-seeing tour to the most outstanding and famous attractions in Vienna. Explore the legendary cultural legacy of Austrian capital: learn interesting facts about the city and its inhabitants, answer tricky trivia questions and as always - solve gorgeous nonograms!
Travel Mosaics is a nonogram-picross puzzle series that takes you all around the world! Each puzzle is handcrafted and features a recognizable picture that is revealed as you play. Sit back, relax and have fun: players of all ages are welcome!
The game offers multiple difficulty settings, customizable tile designs, bonus puzzles and questions – Improve your knowledge of Austria as you play this colorful, brain-jogging puzzler!