Travel Mosaics 6: Christmas Around the World
The festive season is here, and the Walkers have prepared the most adventurous celebration imaginable! Do you know where Santa’s residence is? What is the most common Czech Chistmas treat? Where can you find the largest floating Christmas tree? Learn these fun facts and more in Travel Mosaics 6: Christmas Around the World!
The holiday special edition of Travel Mosaics features your favorite nonogram puzzles mixed together with the festive spirit! Each puzzle is handcrafted and features a recognizable Christmas-themed picture that is revealed as you play.
The game is suitable for players of all skill levels: choose the easy mode for relaxed gameplay or test your skills in the difficult mode. As you play, you can collect cute souvenirs from all over the world to decorate Walker’s living room. All of this and much more awaits you in the holiday special of Travel Mosaics!