Travel Mosaics 7: Fantastic Berlin
Travel Mosaics - an absolutely beautiful and brilliant edutainment game for all ages is back with a new chapter! The adventurous Walker animal family are traveling to the great city of Berlin!
Travel Mosaics 7 brings you 140 new and unique nonogram puzzles. Сompared to classic nonograms, Travel Mosaics puzzles are color-coded, and each puzzle contains a hidden image that is revealed as you play! It’s amazing brain-jogging fun for everybody interested in the history of Berlin.
The game utilizes Nintendo Switch’s features to their full potential. Play using your Joy-Con or use the touch screen.