Tray Racers!
From the creators of PHOGS!, Tray Racers! is a free-to-play racing game set in a vibrant post-apocalyptic world. Armed with nothing but your trusty tray, you play as a ragtag kid speedster - race solo or with up to 16 players through a wacky playground of randomly-generated sand dunes, cute critters, bouncy cactus forests and more!
Surf the sizzling sands. Dazzle your pals with tray tricks. Hitch a ride on a giant worm. And outspeed your friends to become…the ultimate Tray Racer!