Treasure Hunter Man 2
Dorothy's son Marvin snuck out to go treasure hunting again -- to a very dangerous cursed island, no less. Now Dorothy will have to track down an excitable teenage son before something terrible happens!
Treasure Hunter Man 2 is a colorful 2d pixel metroidvania platform game. Dorothy learns new skills, finds useful equipment and raises her stats as she progresses through the game. Ruined castles in the sky and lost underground cities are begging to be explored.