Treasure Temples
Join two young explorers as they discover the remnants of a long-lost civilization hidden deep beneath the snow. Endless riches await, but the path that leads to them is a challenging one. Floor tiles collapse with every step the explorers take, traps and ancient guardians lie in wait for them and all that glittering gold seems to have caught the eye of something else, something big...