Tribal Pass
Tribal Pass is a tactical hardcore runner comprised of resource management and environment interactions – all on the run.
Tribesmen make their way through the unfriendly wilds encountering a quick river, a herb, a human and a beast of various danger. You play around encounters, splitting and uniting the tribe, arming it properly, making sure your people are alive and your food is in stock.
The runs are procedurally built and ruthless to new players, but eventually it all depends on the player's skill.