Tribe Explorer
Gameplay of Tribe Explorer is made to be fun & satisfying! Use double jumps, wall jumps, gravity to beat all 15 different challenges! Every level has something different to offer. Many enemies and dangerous objects to dodge and puzzles to solve!
No time to play all the levels in one session? Don't worry! Tribe Explorer has a saving system so every level you unlock stays unlocked!
Tribe Explorer offers the highest quality retro arcade soundtracks. The game has many different full length soundtracks for you to listen to while playing!