Get ready for a stealthy spin on tile-based sliding puzzles as you navigate the brainteasing chambers of Tricky Thief!
Take the role of a slippery burglar as you hug the walls of each room and collect coins while outwitting the patrolling guards across dozens of top-down single-screen stages presented in charmingly minimalistic 3D style.