You will be a fugitive, avoid direct contact with the monsters to succeed in each level.
The objectives are clear, find his friends, recover the items and to escape from scary beings that inhabit the darkest places.
You will be a fugitive, avoid direct contact with the monsters to succeed in each level.
Trio Adventures are one of the most beautiful 2D platform games. All the characters are fun and each level has a unique look and are part of the story of the game.