Trophy
As Trophy, you must navigate challenging environmental obstacles and terrain, such as water, snow, moving platforms, and even zero gravity. Collect power-ups and upgrade Trophy's health and weapon systems, all while battling enemies throughout the levels.
Save the peaceful planet of Gearus 9 from the evil machinations of Lord Q as you run, jump, and blast your way to victory! Collect hidden power-ups along the way and defeat some of the largest bosses ever seen in 8-Bit!