Truck Drag Racing Legends Simulator
Get ready to unleash the adrenaline-fueled fury of raw power on the asphalt! Dominate the tracks as you steer through an array of formidable challenges and opponents.
▪ Customise Your Truck: Modify your truck with jet engines, bumpers, and more, gaining a strategic advantage.
▪ Conquer Bosses: Rise through ranks, face fierce bosses, and claim your place as drag racing champion.
It's time to show the world your true potential and cement your legacy as the ultimate drag racing legend! The competition is fierce, the tracks are unforgiving, and the glory is yours for the taking. Will you seize it?