Truck Simulator
Learn to drive and park with precision in increasingly difficult tasks, including really tight turns and reversing long loads into tricky positions. Approach each parking problem with an open mind, to find the most efficient way of maneuvering your load into the perfect parking spot as fast as possible. Each mission is a mini-puzzle for which you’ll need to know the limits of your vehicle to drive cleanly and quickly. Impress the clients enough to get paid so you can buy more Trucks!
Explore the Port, with ferries to board, border control gates to pass through, realistic traffic and tons of vibrant details! Realistic lighting and real-time shadows, super-detailed trucks with interiors and beautiful stunning graphics bring this hive of industrious activity to life!
Start your Mega Truck Collection today! With a huge range of realistic Cabins and Tractors, from classic to modern American and European trucks and a vast range of Trailers and exciting Loads to Deliver. You’ll need to cleanly connect your cabin to the required trailer and make your delivery on time. With some seriously long trailers, are you up to the challenge of working in this busy environment, where every second counts?