Tsugunohi -Supernatural Supermarket-
The gameplay remains the same as before, simply moving the protagonist to the left. With no complex controls, you can immerse yourself more deeply in the eerie, realistic story.
Once you clear the game, a hidden scenario is unlocked, with even more terrifying scenes awaiting you.
At the supermarket where high school student Kiri started working part-time, shoplifting incidents had been occurring frequently lately.
The "Tsugunohi" series is the representative work of ImCyan, an indie game creator who continues to produce numerous horror titles.
The series' main feature is its "move left only" control scheme. It's a horror game where you experience everyday life gradually being invaded by terror as you continue walking along your usual route home or at your workplace.