Tunche
Tunche is a charming, hand-drawn beat'em up with roguelike elements, co-op, and a pinch of shaman witchcraft. Choose one of the five characters, master their skill sets and ultimate abilities, defeat epic bosses, and unravel the secrets of the mysterious Amazonian jungle! The game is centered around high-risk, high-reward combat, and a 'stylish' grade system. Choose a hero that suits your playstyle the most and begin your journey through 4 different worlds, each filled with unique enemies.