UBERMOSH:BLACK
UBERMOSH:BLACK is the second volume and one of the most iconic chapters of the "90 seconds", gun-filled, pit combat game.
Be the Blade Saint, returning for a few more rounds of UBERMOSH. Cut bullets with your sword, shoot with heavy guns, and splatter enemies with a rage-fueled psionic wave.