UNTURNED
You can scavenge for clothes, weapons, food, and supplies, all while avoiding zombies and other players. You can also gather and craft resources (wood, metal, etc.) to create a stronghold, defenses, etc.
Explore the maps and find what you are looking for: every resource will be useful to keep you alive and to create the necessary equipment to defend you and fight zombies and other players. There's a huge variety of available items, weapons, and vehicles (airplanes, cars, tanks...): find out what might be suitable for your game strategies!
As you progress through the game, wiping out zombies helps to earn experience points, useful for upgrades and increasing your skills in three categories: Offense, Defense and Support.
Survive online and battle together with up to 23 friends thanks to dedicated free servers.