Discover four exotic worlds in the Solo campaign. Take on hundreds of gripping levels in the Baobab Savanna, on the wild Fang River, in the Whispering Jungle, and in the sandy Canyon of Bones. Join a zebra, a crocodile, a gorilla, and a rattlesnake on a journey through their puzzle worlds, challenging you with increasingly tricky puzzles.
Train your spatial thinking and speed on countless other levels in Free Play for endless fun.
Compete against up to three other players in local multiplayer, or start Party mode and collect all kinds of crazy boosters. Hinder your opponents by mixing up their tiles with the tornado, or use the clone booster to copy your moves across all playing spaces. Get a hint from the magic eye, or protect yourself against your opponents' boosters with the shield. The difficulty level can be adjusted separately for each player.