Ultimate Chicken Horse
Ultimate Chicken Horse is a party platformer where you and your friends build the level as you play, placing deadly traps before trying to reach the end of the level. If you can make it but your friends can't, you score points! Play online or locally with your animal buddies and experiment with a wide variety of platforms in all sorts of strange locations to find new ways to mess with your friends.