Ultimate Ski Jumping 2020
Ultimate Ski Jumping 2020 is an oldschool action game in which you play the role of a ski jumper. Train and compete in tournaments and the Campaign mode. Begin the rivalry in the qualification round and take part in competitions. You can play in campaign mode or tackle others in multiplayer. Have a face off with AI-controlled jumpers on 5 difficulty levels! Create your own competitor and acquire new helmets, gloves, suits, boots, and skis! Challenge their skills on winter, summer or special ski jumping hills!