Ultionus: A Tale of Petty Revenge
After a long day of saving the known Universe from monstrous threats, Galactic hero Serena S finds an insulting message in her Spacebook feed. This is obviously a cause to embark on a quest to punish the troll in question, who just happens to be The Space Prince himself - Chad Galactic!
Guide Serena through 7 stages of shmup action, jumping, shooting, and yet decidedly more jumping and shooting to her ultimate goal of total humiliation of her foe.
Ultionus is a love-letter to the home computer action games of the late 80s and early 90s, and features tons of lovingly crafted pixel art, and a rockin' chiptune soundtrack by the legendary Jake 'Virt' Kaufman.