Ultrawings
Ultrawings is an open-world, aerial-themed game where you'll pilot an Ultralight, Gee Racer, Rocket-powered Glider and Sport Plane to complete a variety of challenges across a beautifully-stylized, island-themed world. You'll pop balloons, perform spot landings, snap pictures, compete in thrilling air races, and more! Earn in-game money to unlock new airports and new aircraft. Ultrawings is truly the ultimate hobbyist aircraft game for the Nintendo Switch!