An extensive arsenal of weapons and a thirst for zombie blood are all that stand between you and a grisly demise in the pick-up-and-play action of Undead Battle Royale!
The undead have risen. Civilisation has fallen. Now only one person can bring humanity back from the brink: you! Survive the onslaught, slaughter your foes, and seize victory!
All scores are hidden from other players, ensuring competition is fierce right up to the last second!