Underland: The Climb
Underland: The Climb is a platformer-puzzle game, a direct sequel to the previous title Underland, where the player helps Ivy to survive an extraterrestrial attack. On the journey the player must use different kinds of tools to be able to dig the ground, avoid acid, enemies and go through very strange places.
Use the elements of the scenery, such as picks and many others to drill the soil to the indicated location. Destructive terrain, fluid mechanics and the laws of physics must be handled correctly to solve the puzzles.