Unexplored
Descend into the depths of the Dungeon of Doom and complete your quest: steal the Amulet of Yendor from the fearsome dragon and make it out alive. Unexplored is the roguelite that feels like a roguelike. An accessible yet challenging action RPG that has won praise for its revolutionary level generation tech.
Explore dangerous dungeons, forge magical items, solve mysterious puzzles and battle hundreds of foes.