Because they’re adorable, and because...video games.
Enter the wacky and whimsical world of Uurnog Uurnlimited, where you have only one goal: find your way around the world, and steal all the animals! Why?
Uurnog Uurnlimited is a delightfully silly 2D platformer. Play single-player or co-op, explore the world through its many mysterious doors, solve puzzles and gather the items and animals needed in your Save Room. Careful though – the Save Room also saves your mistakes (urr nurr!).
What else does it have, you ask? Chaotic neutral NPCs that can mess with your game! Algorithmic music that adapts to the gameplay!