VA-11 Hall-A: Cyberpunk Bartender Action
In this world, corporations reign supreme, all human life is infected with nanomachines designed to oppress them, and the terrifying White Knights ensure that everyone obeys the laws.
You are a bartender at VA-11 Hall-A, affectionately nicknamed "Valhalla." Although it is just a small bar in downtown Glitch City, it attracts the most fascinating people this side of dystopia. Keep your clients lubricated and you will be made privy to the most interesting stories.
The experience of VA-11 Hall-A offers a branching storyline where your decisions do not depend on traditional choices, but through the drinks you prepare. Get to know your clients, their tastes, and prepare the drink that will change their lives.
Throughout this otherworldly experience, savor the legendary electronic soundtrack by Michael "Garoad" Kelly, while planting your eyes on visuals inspired by old Japanese adventure games for the PC-98 with a modern flourish.