In order to rescue the Dream Princess Valia, who was captured by the Demon Lord Rogles!
The main character, Yuko, while guided by the unfathomable power of Valis, becomes a dream warrior and embarks on an adventure in the Dream World!
In order to rescue the Dream Princess Valia, who was captured by the Demon Lord Rogles!
This title has stronger action RPG elements than other versions due to the use of a multi-ending system and complex maps.