VENARI - Escape Room Adventure
After a surprising encounter with an old friend, you are handed a secret map revealing the location of a long-lost, mystical object known as the Venari artefact. Intrigued by the mystery and driven by curiosity, you charter a sea plane to an uncharted island shrouded in mystery.
As you touch down at the island’s shore, you quickly realise that this journey will demand every ounce of your puzzle-solving prowess. The island is a labyrinth of ancient ruins, hidden chambers, and intricate puzzles, each guarding clues and secrets that inch you closer to the artefact.
Venari offers a rich and immersive experience, combining elements of adventure and challenging puzzles. Navigate through beautifully crafted environments, each filled with intricate details and challenging puzzles designed to test your wits.
+ Explore the Island: Traverse through rocky terrain, forgotten temples, and eerie caves. Each location is meticulously designed, offering a unique challenge and atmosphere.
+ Solve Challenging Puzzles: Engage in a variety of escape room inspired puzzles that range from logic-based challenges to intricate mechanical devices. Every solved puzzle brings you one step closer to the Venari artefact.
+ Uncover Hidden Secrets: As you delve deeper into the island, discover hidden secrets and pieces of lore that unravel the history of the Venari artefact and the ancient civilisation that once thrived here.