We follow the story of Josephine Lace, a young hydraulic engineer eager to climb the corporate ladder and claim a spot at the top. Until the day when that promising future is ripped away from her, leaving her half-dead and homeless, she becomes hellbent on taking down the system that ruined her and left her without a heart. Along the way she meets a diverse group of people sympathetic to her cause, every one with secrets of their own. With their help, perhaps she will find redemption, love, and most of all - vengeance.