Experience two of the most metal games ever made in this gore-drenched double-pack from Big Sugar and developer Steel Mantis. This bundle contains cult hit Slain: Back From Hell, and the critically acclaimed Valfaris.
Valfaris: A 2D action-platformer forged from heavy metal. Wield an array of deadly weaponry as you venture into the mysterious fortress of Valfaris. Uncover the truth of its doomed fate and challenge the arcane evil at its very heart. Brutal combat. Deadly enemies. Amazing pixel art. Savage soundtrack. Get ready to rip the galaxy a new wormhole.