Valiant Hearts: Coming Home
Following the events of Valiant Hearts: The Great War, our story continues with new and familiar faces.
In Valiant Hearts: Coming Home, play as four characters through exploration, action, and puzzles.
With James, brother of the courageous Freddie, relive the story of the renowned Harlem Hellfighters. Follow George, a mysterious pilot helping the Allied forces thanks to his flying skills and smarts. Play as Ernst, a German diver sadly swept into the great conflict. Finally, join Anna once again as she struggles in her quest to save as many lives as she can.