Valiant Hearts: The Collection
Live the entire story of these Valiant Hearts through the entirety of World War I with the acclaimed Valiant Hearts: The Great War and its sequel, Valiant Hearts: Coming Home.
In Valiant Hearts: The Great War, enroll in one of the deadliest conflicts of the 20th century. Follow the events of the war with the stories of touching characters such as Emile, a humble farmer; Karl, a German residing in France and enrolled in the German Army; Freddie, an American seeking revenge; and Anna, a courageous nurse looking for her father.
With Valiant Hearts: Coming Home, find both old and new faces. Play again as Anna, the nurse desperate to save as many lives as she can, but also meet new characters. Follow James, brother of Freddie, as he seeks the recognition he is denied in America; George, a mysterious pilot always ready to accomplish the mission; or gentle Ernst, a diver trapped in the conflict as he is enrolled in the German Navy.