Vampire: Darkness Falls
Step into the hidden depths of modern society where vampires govern the night in "Darkness Falls," an immersive blend of visual novel and decision making game. Navigate a world where the supernatural lives beside the ordinary, a world that only comes alive once the sun sets.
In "Darkness Falls," you are a newly awakened vampire, thrust into a complex hierarchy of ancient vampire clans, each with its own rules and ambitions. Your survival hinges on maintaining the delicate balance between your human sensibilities and the beast within. As you navigate this dark society, your choices will shape your path and determine your fate.
Align with one of the powerful vampire clans. Each clan offers unique abilities and quests, but also obligations. Your relationships with these clans will affect your influence and standing within the vampire society.