Shoot, stack – and slay!
Vampire Hunters is a unique FPS that combines the adrenaline-pumping action of classic shooters with the innovative mechanics of the beloved Roguelite Survivors-likes.
Unleash your firepower as you stack up to 14 different weapons and craft absurd, impossibly awesome builds to mow down legions of vampires, demons, and other supernatural foes.
Control unique hunters — each with different abilities - and choose insane-yet-useful upgrades as you survive through the onslaught in this retro-inspired Bullet Heaven FPS.