Vampire: The Masquerade - Coteries of New York
Vampire: The Masquerade - Coteries of New York presents the conflict between two vampiric factions: the traditionalist Camarilla and the fiercely independent Anarchs. It's a unique, atmospheric, single-player narrative experience, set in the rich universe of Vampire: The Masquerade 5th Edition.