VasterClaws 3:Dragon slayer of the God world
The gameplay focuses on raising your soldiers' levels, strengthening their weapons, and balancing their unique traits and skills to create the strongest squad possible.
You must become the 《dragon slayer》 or 《shrine maiden》to defeat 《Lord Vaster Dragon》 and his monsters to free the 《God World》 from his terrible power.