Lt. Kai Tana, a former Test Pilot was captured by a race of hostile aliens. During her captivity, Kai’s body has undergone various cybernetic modifications. Free by a precious ally, she must now use her new abilities and the teleporting power of the Quarp Jet to evade the Vokh and free the universe from this dangerous threat.
Pilot the Quarp Jet at full speed with the Boost feature; use a variety of weapons to defend yourself and master the teleporting technology to outsmart the enemy in this race-tuned space combat.
Dock your ship and run around on foot with Tana to infiltrate enemy bases. Teledash through the levels, shoot at 360°, slide and defeat the evil alien race from within!
Use Speed Boost pads, on-foot teledash and cybernetic sprints to make it through the game faster!
Neon Future: Take players to the stars with colorfully bold visual effects and a pulsing electronic soundtrack co-created by the award-winning game composer: Joris de Man.
High re-playability - Compete against your friends to see who will be top scorer!
Ranked online leaderboard - Let speed runners compete for fastest time, highest completion percentage and highest overall score!
Daily Sprint Pack - Come back daily for exclusive new missions with their own online leaderboards!
Dual Core & Critical Urgency DLC Packs - 16 additional mind-melting levels to master the art of teleporting!