Velocity Noodle
Help your little noodle stall by running, jumping, sliding, and teleporting to deliver noodles as quickly as you can in this high flying, breakneck speed, fast paced 2D platformer. Become a speedrunner and discover intuitive routes, fluid movements, and dodge traps to beat record times and unlock rewards.
Velocity Noodle has ultra-smooth and fluid movement; don't spill your noodles! Combine fluid movement skills and break levels to reach the end as fast as you can!
All levels contain traps and alternative routes handcrafted to maximize enjoyment! Have fun jumping and teleporting past traps or getting chased by the A.D.S. (Anti-Delivery Service a.k.a. the food police).
The faster you go, the more you help out your little noodle stand. Break records and get shiny awards. Who knows, it might unlock even more stuff! Plus, find hidden routes and master movement for bonuses.