Victor Vran Overkill Edition
Become Victor, hunter of demons. Forge your own hero on a quest to liberate the cursed city of Zagoravia. Explore ‘Motörhead: Through the Ages’ - a wild tour through the mythos of the loudest band in the world, and enter the Fractured Worlds, a dimension formed from the fragments of broken realms.
Change how you play at any moment, even in the heat of battle. Modify your demon slaying loadout as you dodge deadly attacks, leap from towering locations and take on hordes of hideous beasts and cunning boss monsters. Fedora or no fedora, you decide!