Viki Spotter: Around The World
This puzzle game will make you sweat! After all, you have to be very careful to not miss any differences that have the pictures in front of you. You can get acquainted with a lot of the world's landmarks and a fascinating journey along with the curious girl Viki Spotter, who decided to explore them.
Here is a new chapter on adventures Viki Spotter. This time the brave girl swung the whole world! Visit with her most famous sights and try to find all the differences in the pictures that you see here. Viki is one of those individuals who never sit still. Sitting in four walls so unbearably boring, whereas in the world there are still so many wonderful and inspiring places! It's time for the biggest adventure! Game for adults and children, which develops mindfulness, perseverance and concentration, as well as enable to explore the most interesting places of the world.