Viki Spotter: Sports
If you suddenly forgot what the gym looks like or what kinds of sports exist around - it's time to remember this together with the little girl named Viki. She is going to implement a fascinating journey into the world of big sport and learn about all that might seem interesting. And in helping her will be specifically you. Visit various competitions and simulators, learn all about the world of sports and entertain yourself by finding differences in a variety of colorful pictures. Spend time with benefit and interest. The game perfectly trains such skills as resourcefulness and attentiveness. And if the tasks in the game seem too complicated for you, you can always use the hint.