Virtual Maid Streamer Ramie
It all started when the protagonist randomly came across a video of the newly debuted maid Vtuber "Ramie Amatsuka." Our lonely hero was tired of his job and lost his lust for life, his only comfort being Ramie Amatsuka's live streams.
Eventhough it was through the screen, just by watching her channel grow and how enthusiasticaly she chatted with her audience, he felt his spirits lift.