Voice Love on Air
"Voice Love On Air" is a BL game that blends simulation management with romance, centered around voice directing and radio drama production.
Aki has the special ability to perceive the speaker's true emotions through voice, to see through all lies and hypocrisy. He started a recording studio of his own but ran into some business difficulties. To ease his financial situation, he agreed to help a friend in the sound recording for BL dramas. Along the way, he encounters four distinct voice actors, each with their own charm. As they prepare the drama together, Aki becomes intertwined in captivating romantic stories with them. In the game's span of two years, will Aki prioritise becoming a famous voice director? Or does he choose to start a romantic relationship with someone?