Voice of Cards: The Forsaken Maiden
Voice of Cards: The Forsaken Maiden is set on a remote chain of islands that have been protected by the maidens for generations, but which now face destruction. The hero of the story vows to save the islanders and sets sail for the high seas, together with Laty, a girl who failed to become a maiden.
The second game in the unique Voice of Cards series, where all elements are presented entirely through the medium of cards, in the tradition of tabletop RPGs and gamebooks.
A touching tale set in a world of melancholic beauty, brought to you by YOKO TARO (Creative Director), Keiichi Okabe (Music Director) and Kimihiko Fujisaka (Character Designer).