Volleyball Heaven
When Kayla Perrin leaves her small town to take an athletic scholarship at Asgard College, she thinks she has reached heaven on earth.
As captain of the College’s volleyball team, Kayla soon finds herself striving to balance her academic studies with athletic commitments and extra-curricular activities. As she molds clashing personalities into a cohesive team, Kayla re-examines her own past.
Volleyball Heaven focuses on five young women facing their deepest fears and finding friendship and love.