Vosaria: Lair of the Forgotten
A pump-action 2D side-scrolling game with different enemy types. along with a jump-to-the-roof mechanic that spices up the combat. Avoid traps, survive enemy encounters and upgrade your weapons and gear to overcome the challenges.